Tuesday, February 23, 2010

Martabatkan Keunggulan “Al-Quran & Sunnah” Dengan Menghasilkan Produk Yang Berkualiti Tinggi Gred A Untuk Kesihatan Zahir & Batin Bagi Manusia Sejagat

Imam Abu Qasim Qushairi rahimahullahu Taala, dilaporkan berkata: "seorang di antara anakku jatuh sakit sehingga dia hampir maut. Di waktu itu aku bermimpi bertemu Rasulullah SAW. Baginda bersabda: "Mengapakah kamu tidak ambil berat pada ayat-ayat syifa'? Mengapa tidak kamu amal ayat-ayat itu dan memohon kepada Allah s.w.t. untuk disembuhkan?"


Garam Mandian Sakinah Beraroma


Qur30


Muslimah


Yasyfin


Hajati


Qalbun


Al-Hafiz Spray


Ainun


Pemusnah Sihir


Resdung Drop


Minyak Angin Terapi Furqan


Air Minuman Tenaga Aura Syifa


Rezqi & Niaga Spray


Al-Rijal


Sibyan (Kanak-Kanak)


testimoni


Bayi Songsang

Saya telah mengandung anak yang ke-7, tetapi kali ini baby saya duduk dalam keadaan songsang. Saya telah mendapat khidmat daripada 3 orang bidan kampung untuk membetulkan kandungan songsang saya itu, tetapi tidak berhasil. Akhirnya Dr. Pakar telah membuat temujanji bagi membuat pembedahan untuk melahirkan anak bayi saya.

Saya mendapat tahu daripada teman saya ada Produk Madaniah yang boleh dicuba sebagai ikhtiar. Saya diberi untuk mencuba produk Qur 30 dan Muslimah. Selepas minum dan disapu pada perut, dengan kuasa Allah SAW selepas itu baby saya telah berpusing dan duduk dalam keadan normal setelah doktor mengesahkannya. Sekarang saya telah pun selamat melahirkan baby seberat 3kg dengan cara normal.

Norazah (Sg.Petani)


Ketumbuhan

Bermula dengan rasa sakit dan muntah-muntah iaitu pada 1 tahun yg lepas dan pada yg sama terdapat gangguan. Sebelum ini saya mendapatkan rawatan di Specialist Bagan (Kepala Batas). Sewaktu membuat scan kali pertama doktor mengesahkan ada ketumbuhan di kepala saya kemudian dirawat pula di hospital kerajaan. Saya membuat scan kali yg kedua di hospital kerajaan dan telah menjalani pembedahan. Saya berada di wad selama 2 minggu. Selepas itu saya juga terpaksa menjalani rawatan Radiotherapy di Hospital Pantai selama 1 bulan (buat MRI). Bukan itu sahaja saya juga perlu menjalani pembedahan untuk kali yg kedua tetapi saya dan ahli keluarga tidak bersetuju kerana kesan daripada menjalani pembedahan berkemungkinan tinggi saya akan mati ataupun lumpuh.

Akhirnya saya dan keluarga mencuba mendapatkan rawatan di pusat perubatan alternatif dan syifa ini setelah dicadangkan oleh saudara saya. Setelah beberapa minggu menjalani rawatan di pusat ini dan mengamalkan ubat seperti Qur30, Al-Hafiz Spray, Ainun, Pemusnah Sihir dan Qalbun akhirnya kini saya sudah boleh kembali berjalan tanpa bantuan orang, rasa lebih bersemangat dan sudah ada selera untuk makan.

Mohd Salleh Bin Mohd Daud
Tanjung Rambai, Kepala Batas
Tel : 017-442 4908
Pekerjaan : PBA


Masalah SLE & Ginjal

Puteri Eleena telah menderita masalah yang dihidapi iaitu SLE & Ginjal yang kronik dan telah beberapa kali menjalani pembedahan tetapi penyakitnya masih ada. Ibu bapanya telah membelanjakan hampir RM 100 ribu untuk mengubati penyakitnya tetapi keadaannya tetap sama.

Dengan izin Allah, setelah menggunakan Produk Madaniah iaitu Pemusnah Sihir, Qur 30, Hajati & Muslimah penyakitnya 100% sembuh, dan ini telah diperakui oleh pakar perubatan yang merawatnya seramai 3 orang sebelum ini.

Puteri Eleena Bt Zahari
Kajang, Selangor
( 017-3331701)


Tekanan Emosi

Anak saudara saya seorang pelajar perempuan yang mengalami tekanan emosi yang sangat serius sehingga ingin mencederakan dirinya dan ibu bapanya. Dia juga telah hilang semangat untuk belajar. Kami juga pernah merujuk kepada wad sakit mental sebelum berjumpa dengan Dr. Anas. Dr. Anas kemudian mengesyorkan supaya diberi minum air keluaran Madaniah iaitu Qalbun, Hajati & Muslimah. Selepas 3 hari menggunakan produk tersebut anak saudara saya telah kembali bersemangat untuk belajar. Segala keresahan dan tekanan yang dialami selama ini juga hilang.

Nama : En. Zainurdin (Pulau Pinang)


Pengkid

Saya amat risau terhadap anak perempuan saya ini yang sangat suka kepada wanita (pengkid). Saya telah mencuba berbagai cara sebelum ini namun tidak berhasil, malah perasaannya terhadap wanita terlalu kuat. Setelah mendapat rawatan di Pusat Perubatan Alternatif & Syifa, dia bersemangat untuk bekerja semula (yang bekerja sebagai jururawat). Perasannya terhadap wanita juga telah tiada dan dia juga kembali ceria dan hidup seperti wanita normal yang lain.

Nama : Ummi

Gangguan Sihir

Nama saya Pn Robiah Bt Basir, berumur 52 tahun dan berasal daripada Johor. Saya terkena sihir. Selain itu saya juga mengidap migrain yang teruk dan sering mengalami gangguan yang selalu menggangu hidup saya. Saya telah mencuba 1 produk yang disyorkan oleh Dr Anas yang telah mengubati saya iaitu Qur 30 & Pemusnah Sihir. Selepas mencuba produk tersebut saya merasakan ada gangguan seperti ternampak binatang buas, tapi saya terus mengamalkannya juga dengan hanya 2 penutup dengan 5 liter air setiap hari. Dengan keizinanNya penyakit saya hilang dan keadaan saya berjalan seperti biasa. Alhamdulillah...


Saya mengalami sakit migrain yang kuat dan mengalami keguguran rambut yang kritikal. Sudah banyak kali membuat pemeriksaan pakar tetapi tiaada penyelesaian untuk masalah saya ini.Selain itu masalah yang saya hadapi ialah apabila membuang air kecil selalu akan keluar darah dan terasa amat sakit. Saya mencuba untuk mendapat rawatan di Pusat Rawatan Pakar Alternatif & Syifa yang dirawat oleh Dr. Anas. Alhamdulillah masalah yang dihdapi saya telah pun dipulihkan dalam masa yang singkat. Allahuakbar, Allah Maha Berkuasa. Saya juga diberi penawar ubat yang dikeluarkan oleh Madaniah Enterprise untuk sebulan rawatan iaitu Qur 30, Pemusnah Sihir, Qalbun dan Al-Hafiz Spray. Alhamdulillah saya berpuas hati dan bersyukur kesihatan saya bertambah baik sekarang ini.

NAMA : Puan Suhaila Bt Matsuri
No . K/P : 760621-08-6660
Tel : 012-469 1250

0 comments:

Post a Comment